Wil je in 10 dagen hoger scoren in Google?
 
online marketing website webshop beginnen
 

De laatste internet marketing tips & trends en interviews!

7 SEO factoren die óók in 2019 werken

7 SEO factoren die óók in 2019 werken

Leon Bothof

Nu het nieuwe jaar is aangebroken hebben veel SEO specialisten het over de veranderingen binnen het vakgebied. Maar er blijven ook een aantal factoren hetzelfde, volgens Ralf van Veen. In dit artikel wordt u meegenomen in 7 factoren die, net zoals in 2018, ook nu belangrijk zijn voor de vindbaarheid van een website.

Tips voor jouw webshop

Tips voor jouw webshop

Leon Bothof

Als webshopeigenaar heb je een heleboel taken die je moet voltooien. Van het versturen van pakketten tot het afhandelen van klachten en van het inkopen van producten tot allerlei promotieactiviteiten. Ook het verbeteren van je webshop kan heel belangrijk zijn om te blijven groeien. Kan jouw webshop wel een oppepper gebruiken? In deze blog geven we je een aantal tips!

Het veel te lange wij van WC-eend verhaal

Het veel te lange wij van WC-eend verhaal

Leon Bothof

Hier gaat het bij de meeste bedrijven vaak fout. Ze schrijven veel te lange teksten over wat hen zo goed maakt, waarom bezoekers voor hun dienstverlening moeten kiezen en bespreken tot de details hoe de uitvoering van hun diensten eruit gaat zien. Je krijgt bij dit soort teksten het gevoel dat het bedrijf zich boven god plaatst (knipoog).

Hoe bedien jij je bezoeker?

Hoe bedien jij je bezoeker?

Leon Bothof

Google kijkt naar je bezoekersgedrag. Dus wat doen bezoekers op je site? Of klikken ze de site gelijk weg (bounch bezoeker).

Blijft een bezoeker lang op je webshop, of bekijkt deze meerdere pagina’s? Dan is jouw webshop kennelijk relevant voor je bezoeker. De zoekresultaat die Google aan de bezoeker gaf was juist.

Structuur  binnen je webshop

Structuur binnen je webshop

Leon Bothof

Google wil structuur binnen je webshop zien. Dit heeft met het Crawlen te maken, wat Google graag doet via de Google-bot.  De kracht van dit content canon zit in de structuur en opbouw van zowel de URL’s als de technieken erachter. Als je in 2018 meer bezoekers wilt trekken naar je webshop, dan is het belangrijk een goede focus te leggen op je webshop structuur.

Co-citation en  co-occurrence: het nieuwe ‘link builden'

Co-citation en co-occurrence: het nieuwe ‘link builden'

Leon Bothof

Waar voorheen backlinks en link building de belangrijkste elementen waren voor Google om de autoriteit van websites te bepalen, zijn er sinds 2012 twee nieuwe spelers op het bord die de hiervoor genoemde technieken op termijn misschien zullen gaan vervangen. Het gaat hier om co- citation en co-occurrence.

De (meer-)waarde van gastcontent: 2 case studies

De (meer-)waarde van gastcontent: 2 case studies

Leon Bothof

In mijn vorige artikel besprak ik hoe gek de wereld van content eigenlijk in elkaar zit. Dat liep uit op een pleidooi voor de waarde van gastbloggen. Dit stuk is daar een logisch vervolg op, waarin de bewering uit mijn vorig stuk worden onderbouwd met wat praktijkvoorbeelden.

Wat wil Google precies?

Wat wil Google precies?

Leon Bothof

Dat is de vraag van vele, toch? Wij zijn allemaal al geruime tijd bekent met SEO technische zoekmachine optimalisatie, met als doel: Hoger scoren in Google.  Google is continu in beweging, vooral met betrekking tot de SEO optimalisatie.

Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - Volgende

Mis dit niet
Gratis content kalander

Gratis Contentkalender

Meer informatie

Internet marketing topics:

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze privacy policy en cookie pagina
SLUITEN