AMP, wellicht heb je het al een keer in de zoekmachines zien staan. AMP is een volgende grote stap naar ultiem gebruikersgemak. AMP staat nu nog in de kinderschoenen, maar zal naar alle waarschijnlijkheid binnen afzienbare tijd de standaard worden binnen de zoekresultaten van mobiele webpagina’s.
De health & dieet niche is een zeer competitieve wereld op het internet. De reden is simpel: er is gewoon ontzettend veel vraag naar advies en producten in deze markt. Het is dan ook niet verwonderlijk dat veel mensen in de SEO-wereld op een zeker moment te maken krijgen met clienten uit deze business.
Als je een webshop start dan komt daar heel veel bij kijken. Je wilt een mooie website, je zoekt naar goede producten en je denkt aan je marketing. Maar bij een webshop komen ook veel juridische aspecten kijken. Ik deel de belangrijkste juridische zaken die bij een webshop horen!
Copywriting is het schrijven van reclame- of marketingteksten op een krachtige en overtuigende manier. Het zijn teksten die zorgen dat de lezers die actie onderneemt die jij voor ogen hebt. Maar hoe doe je dat? Waar moet je opletten? Gebruik deze 4 tips voor een goede copy.
Waarom aan de slag gaan met zoekmachine optimalisatie of online adverteren, wanneer je webwinkel nog niet goed is geoptimaliseerd voor conversies? Gebruik het website verkeer dat je nu al hebt en zorg met een aantal slimme strategieën dat deze potentiële kopers worden omgezet in levenslange klanten...
Het is een aspect van zoekmachine optimalisatie waar maar weinig mensen rekening houden: actief uitlinken naar relevante artikelen van andere websites binnen een artikel. Wellicht heb je de blogpost gelezen over het nut van het plaatsen van interne links, maar vergeet vooral niet de externe links in deze SEO-formule toe te voegen!
Je hebt een webshop en verkoopt een mooi product maar helaas, je bent niet de enige. Er zijn een aantal andere aanbieders en waar het vaak op “uitgevochten” wordt is dan toch de prijs. Uiteindelijk worden de marges lager en hou je dus ook minder budget over voor de marketing en dus het aantrekken van nieuwe klanten (en voor jezelf uiteraard).
Het verzendproces gaat tegenwoordig verder dan puur alleen het inpakken en verzenden van je producten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat meer dan 90% van de consumenten in heel Europa een herhaalaankoop doet vanwege een positieve bezorgervaring. Sterker nog, 66% van de consumenten verlaat een webshop vanwege onvoldoende bezorgopties.
“Waarom is je product of dienst zo goed?” Is de vraag waar bedrijven (onbewust) antwoord op geven als ze (online) communiceren. Want daar gaat het toch om? Dat willen potentiële klanten toch weten? Nee, in tegendeel!
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze privacy policy en cookie pagina