De laatste internet marketing tips & trends en interviews!

Waarom kunnen webshops niet meer zonder een app?

Je kent het wel, je bent op het werk en je hebt even niets te doen, je pakt even je mobiel en je ziet een nieuwe melding staan. Je bent benieuwd van welke app je een melding hebt gekregen, wat zou het zijn, je opent de melding en ziet dat jouw lievelingswinkel een nieuw product heeft.

Manieren om je website gebruiksvriendelijk te maken

De gebruiker moet centraal staan bij het maken van een website. Het is essentieel om een website te maken die gebruiksvriendelijk is. Het is goed om een website te maken die snel laadt, overzichtelijk is en daarnaast haar doel dient. Het kan hier gaan om het verkopen van producten of diensten. Ook kan het zijn om mensen te informeren. Graag delen we tips om een gebruiksvriendelijke website te krijgen.

Content vs. Linkbuilding

De SEO specialisten van Ranking Masters krijgen geregeld vragen van klanten over het verband tussen linkbuilding, content en een aantrekkelijke positie in de SERP van de zoekmachines. Met name het linkbuilding aspect wordt door menig online ondernemer en marketingbureau met argusogen bekeken. In dit artikel onderbouwen we dat unieke content en een sterke linkbuilding strategie hand in hand gaan en twee ijzersterke pijlers vormen in het SEO-landschap.

Wat is een Nichemarkt?

Een nichemarkt, vaak ook aangeduid met alleen het woord niche, is een specifiek, vaak klein en bewerkbaar deel van een markt.

Waarom folders nog steeds veel gelezen worden

Folders, waarom zou ik die laten drukken? Deze vraag lijkt in eerste instantie begrijpelijk. De digitalisering lijkt er voor te zorgen dat steeds minder drukwerk wordt gebruikt. Desondanks worden folders nog vaak gedrukt. En nog veel belangrijker: Het papieren drukwerk blijft een stabiel promotiemiddel. Hieronder lees je waarom het nog steeds verstandig is om folders te drukken.

Online marketing effectief inzetten

Vrijwel ieder bedrijf doet wel iets aan online marketing. Denk aan bloggen, social media berichten plaatsen, zoekmachine optimalisatie en adverteren in Google. Maar vaak ontbreekt het aan een doordachte aanpak. Daardoor is de effectiviteit van de online marketing – en dus ook het rendement - verre van optimaal. Herkenbaar? Lees dan door. In dit artikel geven we je een aantal handvatten om je online activiteiten meer te structureren, zodat de kans op een goed rendement groter wordt.

Waarom jij je moet ontwikkelen in de ICT als marketeer

Als marketeer ben je veel bezig met zoekwoordenonderzoek, schrijven van teksten en het maken van advertenties binnen Google. Daarnaast worden ook technische aspecten steeds belangrijker voor marketeers. Zo is het belangrijk dat je enige kennis hebt van de back-end van een website en om te begrijpen hoe een website werkt. Door het volgen van verschillende ICT trainingen kan jij als marketeer jezelf ontwikkelen.

Vijf tactische tips om te scoren met je blogtitel

Mensen beoordelen een boek op zijn omslag, en een blog op zijn titel. Met een duidelijke, originele, meeslepende kop trek je direct de aandacht van je doelgroep. En zorg je dat ze klikken. Maar hoe schrijf je nou zo’n meesterwerkje? Wij geven je vijf handige tips.

Het kiezen van een internetprovider voor je onderneming

Geen enkele onderneming kan nog bestaan zonder internet. Alles gebeurt namelijk tegenwoordig online. Van het verkopen van producten tot het contact houden met klanten. Hierbij is het noodzakelijk dat je een betrouwbare internetprovider kiest. In dit artikel lees je hoe jij een internetprovider kiest en waar je op let tijdens het maken van de keuze.

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze privacy policy en cookie pagina
SLUITEN