De laatste internet marketing tips & trends en interviews!

De kracht van copywriting

Copywriting is het schrijven van reclame- of marketingteksten op een krachtige en overtuigende manier. Het zijn teksten die zorgen dat de lezers die actie onderneemt die jij voor ogen hebt. Maar hoe doe je dat? Waar moet je opletten? Gebruik deze 4 tips voor een goede copy.

De Ideale Conversie Optimalisatie Strategie Voor Webwinkels

Waarom aan de slag gaan met zoekmachine optimalisatie of online adverteren, wanneer je webwinkel nog niet goed is geoptimaliseerd voor conversies? Gebruik het website verkeer dat je nu al hebt en zorg met een aantal slimme strategieën dat deze potentiële kopers worden omgezet in levenslange klanten... 

Het Nut Van Relevante Externe Links Op Webpaginas Voor SEO

Het is een aspect van zoekmachine optimalisatie waar maar weinig mensen rekening houden: actief uitlinken naar relevante artikelen van andere websites binnen een artikel. Wellicht heb je de blogpost gelezen over het nut van het plaatsen van interne links, maar vergeet vooral niet de externe links in deze SEO-formule toe te voegen!

Webshop eigenaren, zo omzeil je de prijsconcurrentie!

Je hebt een webshop en verkoopt een mooi product maar helaas, je bent niet de enige. Er zijn een aantal andere aanbieders en waar het vaak op “uitgevochten” wordt is dan toch de prijs. Uiteindelijk worden de marges lager en hou je dus ook minder budget over voor de marketing en dus het aantrekken van nieuwe klanten (en voor jezelf uiteraard).

5 onmisbare tips voor het succesvol verzenden van je orders

Het verzendproces gaat tegenwoordig verder dan puur alleen het inpakken en verzenden van je producten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat meer dan 90% van de consumenten in heel Europa een herhaalaankoop doet vanwege een positieve bezorgervaring. Sterker nog, 66% van de consumenten verlaat een webshop vanwege onvoldoende bezorgopties.

Dit wil jouw doelgroep horen...

“Waarom is je product of dienst zo goed?” Is de vraag waar bedrijven (onbewust) antwoord op geven als ze (online) communiceren. Want daar gaat het toch om? Dat willen potentiële klanten toch weten? Nee, in tegendeel!

Gmail Sponsored Promotions; een onontgonnen kans

Het is waarschijnlijk één van de minst bekende advertentiemogelijkheden in Adwords. De Gmail Sponsored Promotions (GSP’s), maar ze bieden enorme kansen aan adverteerders tegen minimale kosten. Mits je het goed inzet natuurlijk.

Facebook Like & Share Winacties, wat mag wel, wat mag niet

Winacties op Facebook zoals Like & Share zijn ontzettend populair onder marketeers. Het wordt voornamelijk gebruikt als een tool om de naamsbekendheid en het aantal volgers te vergroten van een bedrijf. Wat velen niet weten, is dat z’n Like & Share actie op Facebook ook een aantal regels kent. Wat die regels zijn en hoe je het beste binnen deze regels een winactie kan opzetten op Facebook lees je hier.

Waarom is bloggen belangrijk?

Door middel van blogs kun je je bedrijf, merk, webshop of producten en diensten persoonlijk promoten door het een en ander in een positief daglicht te stellen. Bloggen is niet voor iedereen hetgeen waar ze om zitten te springen. Regelmatig wordt het bloggen dan ook uitgesteld, of is er geen tijd voor.

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze privacy policy en cookie pagina
SLUITEN