Wil je in 10 dagen hoger scoren in Google?
 

De laatste internet marketing tips & trends en interviews!

Structuur  binnen je webshop

Structuur binnen je webshop

Leon Bothof

Google wil structuur binnen je webshop zien. Dit heeft met het Crawlen te maken, wat Google graag doet via de Google-bot.  De kracht van dit content canon zit in de structuur en opbouw van zowel de URL’s als de technieken erachter. Als je in 2018 meer bezoekers wilt trekken naar je webshop, dan is het belangrijk een goede focus te leggen op je webshop structuur.

Co-citation en  co-occurrence: het nieuwe ‘link builden'

Co-citation en co-occurrence: het nieuwe ‘link builden'

Leon Bothof

Waar voorheen backlinks en link building de belangrijkste elementen waren voor Google om de autoriteit van websites te bepalen, zijn er sinds 2012 twee nieuwe spelers op het bord die de hiervoor genoemde technieken op termijn misschien zullen gaan vervangen. Het gaat hier om co- citation en co-occurrence.

De (meer-)waarde van gastcontent: 2 case studies

De (meer-)waarde van gastcontent: 2 case studies

Leon Bothof

In mijn vorige artikel besprak ik hoe gek de wereld van content eigenlijk in elkaar zit. Dat liep uit op een pleidooi voor de waarde van gastbloggen. Dit stuk is daar een logisch vervolg op, waarin de bewering uit mijn vorig stuk worden onderbouwd met wat praktijkvoorbeelden.

Wat wil Google precies?

Wat wil Google precies?

Leon Bothof

Dat is de vraag van vele, toch? Wij zijn allemaal al geruime tijd bekent met SEO technische zoekmachine optimalisatie, met als doel: Hoger scoren in Google.  Google is continu in beweging, vooral met betrekking tot de SEO optimalisatie.

Seo Trends 2018

Seo Trends 2018

Leon Bothof

Wat wil Google precies? Dat is de vraag van vele, toch? Wij zijn allemaal al geruime tijd bekent met SEO technische zoekmachine optimalisatie, met als doel: Hoger scoren in Google.  Google is continu in beweging, vooral met betrekking tot de SEO optimalisatie.

Gastbloggen en de waarde van content

Gastbloggen en de waarde van content

Leon Bothof

Op sites als Moz wordt je doodgegooid met “trucjes” voor het scoren van die felbegeerde links van sterke domeinen. Natuurlijk weten ze daar waar ze het over hebben, maar in veel branches zijn deze trucs moeilijk toepasbaar. Bijvoorbeeld als je nou niet bepaald een “sexy” product hebt, waar al veel over is geschreven door andere platformen en waar je met jouw expertise een toevoeging aan kunt leveren. Dat gold bijvoorbeeld ook voor het bedrijf waar ik nu zo’n anderhalf jaar voor werk. Ons product: opslagruimte. Niet direct iets waar het internet overloopt van de content. Nou kun je natuurlijk een heleboel geld uitgeven aan gesponsorde artikelen, maar om daarmee je linkprofiel bij elkaar te scharrelen wordt wel erg kostbaar.

Conversie Optimalisatie Tips: 5 Manieren Om Omzet Te Verhogen

Conversie Optimalisatie Tips: 5 Manieren Om Omzet Te Verhogen

Leon Bothof

Natuurlijk is het correct implementeren van zoekmachine optimalisatie (SEO) essentieel om goed te kunnen scoren in de zoekmachines. Maar veel ondernemers stoppen daar. Wat moet je echter met al die webtraffic als deze niet effectief worden omgezet in méér omzet? Ik doel natuurlijk op het feit dat conversie optimalisatie is nét zo belangrijk is om winst te kunnen maken.

5 Hottest Webdesign Trends 2017

5 Hottest Webdesign Trends 2017

Leon Bothof

Het web ontwikkelt zich razendsnel. Webdesign tools blijven verbeteren wat betreft het ontwerpen van interfaces. Webdesign technieken en trends volgen elkaar snel op. Sommigen blijven, sommigen zullen net zo gauw weer verdwijnen als ze opgekomen zijn. Elk zichzelf respecterend webdesign bureau zorgt dat ze op de hoogte blijven van de nieuwe ontwikkelingen.

Je concurrenten verslaan terwijl je meer vraagt...

Je concurrenten verslaan terwijl je meer vraagt...

Leon Bothof

Net als bij mijn vorige gastblog gaat het deze keer weer over het te slim af zijn van je concurrentie ZONDER op prijs te concurreren. Want zoals je weet leidt die manier van concurreren tot meer werk voor minder winst, meer stress en uiteindelijk een onaantrekkelijke markt (en het sluiten van je shop!). Wil je op een positieve en creatieve manier anders zijn dan de rest van de markt, meer verkopen en een betekenisvol merk creëren? Lees dan verder!

Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - Volgende

Mis dit niet
Gratis content kalander

Gratis Contentkalender

Meer informatie

Internet marketing topics:

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk onze privacy policy en cookie pagina
SLUITEN